Vertrek - Reisverslag uit Klaaswaal, Nederland van Wouter Boer - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Klaaswaal, Nederland van Wouter Boer - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

04 Februari 2013 | Nederland, Klaaswaal

Beste allemaal,

Na weer een jaartje op school gezeten te hebben, kies ik eindelijk weer het ruime sop. Na de 1e stage bij de HAL gezeten te hebben, ga ik nu een andere kant op. Jumbo Shipping vervoert niet veel te zware Amerikanen, maar échte zware lading (verschilt niet veel). Woensdag 6 februari zal ik naar Singapore vliegen om op te stappen op het schip: M.V. Fairpartner. Naar verwachting zal ik eind mei weer naar het altijd zonnige Klaaswaal terugkeren:D.

Al zouden jullie mij een kaartje willen sturen, dan kan dat naar:

Wouter den Boer
Stagiair a/b m.v. Fairpartner
p/a Jumbo
van Vollenhovenstraat 3
3016 BE Rotterdam

Ik weet nog niet hoe het zit met internet aan boord, dus het kan even duren voordat ik iets kan lezen. Daarnaast kan ik dus ook niet zeggen hoe vaak ik een stukje zal gaan schrijven.